skype 2

jayjay59

Membre confirmé
25 Décembre 2005
20
0
Bonjour à tous,
skype vient de lancer une version 2 pour windows qui supporte la vidéo-conférence.
Etant donné que skype est multi plateforme, qui sait quand sortira la version 2 pour Os X?
Merci d'avance
 
personne ne connait cette reponse, à par les developpeurs de skype ;)

Je pense (j'espere;) ) quelques mois...
 
le_magi61 a dit:
personne ne connait cette reponse, à par les developpeurs de skype ;)

Je pense (j'espere;) ) quelques mois...
voilà la dernire intervention des développeurs de skype OS X, le 16 janvier :

Thanks for all the feedback everyone and thanks for your patience!

We don't reply to everything on this forum partly so that a discussion can occur between users - we we do pay attention and are listening.

Just to make things clear, Skype is not giving up on Mac - not at all. The truth is that lots of people at Skype love Macs and are buying them for home and even switching for work - and they ALL want video, just like the people on this forum.

In terms of the question of fairness, we definitely put more resources per Mac user than we do for per Windows user, but Mac users are great customers, so we are happy to do it.

In terms of releasing features on Mac and Windows at the same time, this is a good goal for us, but not always what can happen. In some cases its much more efficient for us to develop features on one platform and then bring to others. Hopefully we will not keep you waiting too long...
 
En clair, on n'en sait rien, il faut attendre...
Vivement que ça sorte quand même sur Mac, pour avoir de la visioconf' entre mac et PC simplement et de bonne qualité :up: