Dual processeus. Mais un seul qui fonctionne??!! Mystère!

je ne suis pas très anglophone en plus avec les termes techniques je suis perdu mais voici ce que j'ai trouvé :

Please note that MenuMeters is only supported on MacOS X 10.2 (Jaguar) or later.

To install MenuMeters simply run the included installer application. The installer will update any prior MenuMeters installation if you are upgrading from an earlier version.

If you are a first-time MenuMeters user, then once installation is complete you can simply open your System Preferences application and click on the MenuMeters icon to start using MenuMeters. If you are updating from an older version of MenuMeters, you must logout and relogin to load the new version of MenuMeters. UNIX-savvy users can 'kill -HUP' the SystemUIServer process, but remember this will restart/logout other MenuExtras like iChat.


Il parle d'upgrader le logiciel mais ça aussi j'arrive pas!:mad:
 
En fait il ne parle pas de ton problème. Peut être devrais-tu tout reprendre de zéro. Supprimes tout ce qui est menumeter (prefpane et preferences) et refais l'installation : tu dois avoir dans un répertoire Library/PreferencesPanes (dans ton home ou dans le commun) le fichier de MenuMeters et c'est tout. Il n'y a pas de raison pour que cela ne marche pas si ce n'est les droits sur le fichier.