Comment qu'çà s'fait qu'vous soyez inscrits sur MacG ?

Statut
Ce sujet est fermé.
Bon, j'ai fais le faux cul avec Finn, j'ai mis pour ses sondages
laugh.gif
laugh.gif

Faut bien lui faire plaisir de temps en temps..
zen.gif
,
sinon, un jour il n'y aura plus de sondages à la con...se serait bête
laugh.gif
wink.gif
car je crois, que 9 sondage sur 10 sont de Finn...
laugh.gif

<FORM METHOD=POST ACTION="http://forums.macg.co/ubbthreads/dopoll.php"><INPUT TYPE=HIDDEN NAME="pollname" VALUE="1066616375Spyro">

Finn fait 9 sondages sur 10
<input type="radio" name="option" value="1" />exact
<input type="radio" name="option" value="2" />pas du tout
<input type="radio" name="option" value="3" />plus
<input type="radio" name="option" value="4" />moins
<input type="radio" name="option" value="5" />plus plus que moins
<input type="radio" name="option" value="6" />plus moins que plus
<input type="radio" name="option" value="7" />c'est quoi un sondage ?
<input type="radio" name="option" value="8" />c'est qui Finn ?
<input type="radio" name="option" value="9" />excusez moi, c'est par où le forum MacOSX ?
<input type="radio" name="option" value="10" />sans opinion
<input type="radio" name="option" value="11" />ne se prononce pas
<INPUT TYPE=Submit NAME=Submit VALUE="Valider le vote" class="buttons"></form>

petit.agité a dit:
pasqu'o j'veulé keuzer in pitchard 'vec vouzottes ! pis avec ti min Finnoutte ! bis d'abord, ch'o ch'premier qu'o roulé eune pelle à chtio mackie ! ch'n'o des preuves mais ch'po po trop vous zo les mintrez car ch'mackie l'a ch'cul tout nu su chés feutografies !
laugh.gif

par contre, c'ht'hichtouère eud' marmieutte, ch'o m'dirai plkuto kek'cheuz si s'oto ch'pere slugy qui m'in ceuzié !! ch'o jamio veu d'marmieutte qui metto ch'cheukeula din ch'papié d'alu ! t'o qu'in minteu d'péteu min tiot finnou !!
laugh.gif
tongue.gif
tongue.gif
tongue.gif

fait'zi gaffe à ch'vio Rico, ch'o un vio qu'intraine les chtis mouffio din chés toilettes pour s'faire tirer ch'bizoutte ! chtiot gribouillette i'n'é possé po lo é n'é po r'v'nu normal comme qui diro !
laugh.gif

ooo.gif
ooo.gif

T'es de ch'nord min fiu ?

Et d'où ?

PetIrix a dit:
ooo.gif
ooo.gif

T'es de ch'nord min fiu ?

Et d'où ?

cé ko ch'n'o point d'euch'neurd mi !
laugh.gif
ch'o pitchard !
laugh.gif
ch'vis din ch'vallée eud'somme mais po ou cha coule din tes keuchettes mais bin avin. Ch'pose min tchu su eune butte qui s'nomme Min Saint Quintchin à Péronne. Ch'o pleuche eune ville sinichtrée qu'eut'cheuze, n'so point r'mis d'euch'grinde guerre eud'quatorz' ! Mais chi t'aime bin l'peque et pis chés ruines, ché in mollé plutot bieu ! m'infin, ch'o né lo mais ch'va bintot m'in aller su Poris ch'keupitale !!
laugh.gif

a tintot min fiu et adé vouzottes !
tongue.gif

Tidju, je m'en souviens encore comme si c'était hier ... un petit souci de sortie audio sur mon iMac Flower Power ... recherches ... je tombe sur MacGé ... je m'inscris ... je poste une fois, puis deux, puis trois etc... etc...
Je découvre le Bar et je tombe sur une bande de nases qui me font marrer et depuis, je n'ai plus décroché !
Me voici donc nase parmi les nases !!! Arffff !!!
wink.gif
laugh.gif
laugh.gif
laugh.gif

ps : c'est bon d'etre parmi vous !
wink.gif

Je me suis inscrit suite à la lecture d'un article d'A Vos Mac ... J'ai goûté et j'ai aimé.... Puis j'ai découvert le Bar .... Une bien malheureuse idée, je n'en suis toujours pas sorti
laugh.gif

Statut
Ce sujet est fermé.